Vernostný
program

Zdieľajte nás na Facebooku!

Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné  podmienky   spoločného „vernostného  programu“  FEGA FROST, s.r.o.   a  FOOD LOGISTICS  s.r.o.

 

I. Všeobecné ustanovenia

1.1 Spoločnosť FEGA FROST  s.r.o.  so sídlom Tehelňa 675/2, 060 01 Kežmarok, Zapísaná v obchodnom registri OS  Prešov  odd. Sro, Vložka číslo: 13109/P ,IČO: 36 475 939,  a spoločnosť  FOOD LOGISTICS s.r.o so sídlom Tehelňa 675/2, 060 01 Kežmarok, Zapísaná v obchodnom registri OS  Prešov  odd. Sro, Vložka číslo: 23832/P ,IČO: 45 967 989  (ďalej len predajca) sa v rámci svojho predmetu podnikania zaoberajú  hlavne predajom potravinárskeho tovaru iným  spoločnostiam  a ďalším prevádzkovateľom živností  (ďalej len  zákazník)

1.2 Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú právne vzťahy a podmienky, ktoré vznikajú medzi predajcom a jeho zákazníkmi pri  realizácii  podpory predaja „vernostný systém“.

1.3 Tieto všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na všetky obchody, uskutočnené medzi  predajcom a zákazníkom, vrátane všetkých služieb poskytovaných v tejto súvislosti. V jednotlivých prípadoch je možné sa odchýliť od týchto obchodných podmienok, avšak iba na základe písomnej dohody uzatvorenej medzi predajcom a zákazníkom. Ústne prehlásenia zamestnancov spoločnosti voči zákazníkom nie sú pre spoločnosť záväzné. Tieto všeobecné obchodné podmienky sú pre zákazníka záväzné od okamihu, kedy vstúpi do právneho vzťahu s predávajúcim, teda od okamihu, kedy je medzi predávajúcim a zákazníkom vykonaný akýkoľvek právny úkon písomnou formou. Za písomný úkon sa považuje aj akýkoľvek úkon urobený v elektronickej podobe. Na účely týchto všeobecných obchodných podmienok podpory  predaja „vernostný program“ sa písomnými dokumentmi rozumejú tiež všetky dokumenty vyhotovené v elektronickej podobe, pokiaľ je z týchto zjavné komu sú určené od koho  pochádzajú a čo nimi objednávateľ resp. spoločnosť žiada alebo sleduje. Písomne sa na účely týchto obchodných podmienok rozumie každý úkon vykonaný elektronicky (počítačom, emailom či iným technickým spôsobom) na webovej  adrese „www.vernostnyprogram.fegafrost.sk“. Doručením sa na účely týchto obchodných podmienok rozumie okrem iného aj doručenie v elektronickej podobe.

1.4 Informovaním zákazníka sa na účely týchto obchodných podmienok rozumie zaslanie akejkoľvek informácie v elektronickej podobe na emailovú adresu zákazníka (ktorá je k dispozícii predávajúcemu).

 

II. Práva a povinnosti zmluvných strán

2.1  Zákazník sa zaväzuje, že sa zoznámi so všetkými podmienkami uzatváraného obchodu, konkrétne všeobecnými obchodnými podmienkami internetovej  podpory  predaja  „vernostný program“, ako aj s ďalšími písomnými dokumentmi, ktoré mu predajca odovzdá.

2.2  Zákazník sa ďalej zaväzuje: - vo všetkých písomných dokumentoch vždy uviesť pravé, správne a platné údaje o svojej totožnosti  ktoré predajca  vyžaduje pri  registrácii do  „vernostného programu“

2.3. Zákazník je povinný riadiť sa   návodom a  doporučeniami  predajcu  ktoré  sú    uvedené  na  stránke  „www.vernostnyprogram.fegafrost.sk“.

 

III. Vernostný  program.

3.1  Vernostný  program  sa vzťahuje na všetkých zákazníkov  spoločností  FEGA FROST  a FOOD LOGISTICS,  ktorí   nakupujú   potravinársky tovar,  a zaregistrujú sa  do   internetovej  aplikácie  „vernostný program“.

3.2  Princípom vernostného programu je zbieranie  bodov.  Zákazník  získava  body  za  každý  nákup   vybraných tovarov   od  vybraných výrobcov. Zoznam  výrobcov ktorí  sa  zúčastňujú  vernostného programu   je  uvedený  na  hlavnej  stránke  tohto  vernostného programu ako „Partneri“, a tiež  v priečinku  „Ako zbierať body“.  Po zrealizovaní   nákupu   vybraných tovarov  sa na  účet  zákazníka  pripíšu vernostné body, ktoré sa dajú  použiť  na  obstaranie   vecných cien, predmetov   a služieb  ktoré sú  uvedené  v katalógu  tohto vernostného programu.  Za každých  10 €  za  ktoré  budú  zakúpené  vybrané  tovary  partnerov  vernostného programu  pribudne zákazníkovi na jeho konto  1 bod.  Vernostné body  začínajú zákazníkovi nabiehať  za  vybrané  tovary  až  od  dátumu  registrácie  zákazníka vo vernostnom programe.

3.3.  Vernostné body  sú  evidované  na  osobných  účtoch  zákazníkov.  Vernostné  body  sú  počítané  z hodnoty  tovaru  bez  DPH.  Body  sú  pripísané  na  osobné účty  zákazníkov  najneskôr  do  5 pracovných dní  odo dňa prevzatia  tovaru (z dôvodu časového  posunu  zaúčtovania predajov).

3.4.  Vernostné  body  sú  platné  a evidované  na  osobnom účte  zákazníka   po  dobu dvoch  rokov  odo dňa  nadobudnutia.  Zákazník  je povinný  tieto body   najneskoršie  do  dvoch  rokov  minúť, inak  prepadnú  a nebudú  použité.  Každý  bod  nesie  so sebou informáciu  o čase kedy  vznikol.   O tom,  že  má  zákazník  na svojom  účte  body  ktoré  by  mohli  prepadnúť   bude  zákazník informovaný  mesiac  pred  tým, ako  čas   prepadnutia bodov  nastane  formou  správy   na  svojom osobnom bodovom účte..

3.5.  Vernostné  body  môže  zákazník  minúť  na  produkty   z vernostného katalógu   pod  podmienkou, že   ich  má  dostatok  na vybraný  produkt, a pod  podmienkou, že  nemá  voči   predajcovi   záväzky po lehote splatnosti. V prípade, že polehotné  záväzky   vyrovnané nemá, alebo nemá dostatočný počet  bodov,  tlačidlo „do košíka“  nebude  aktívne

3.7.   V prípade  že   sú  podmienky z predchádzajúceho splnené vykoná   zákazník   objednávku  produktu  za  svoje  nazbierané  vernostné body  aktiváciou tlačítka „do košíka“.  Týmto  jednoznačne a jasne  prejaví  svoju  vôľu  a slobodný výber  produktu.  Z osobného účtu   sa  zákazníkovi  odpíše  príslušný počet  bodov  ktoré sú  uvedené  pri   produkte  ako hodnota v bodoch.  Odpísané body  ostanú v rezervácii až  do  splnenia  tejto objednávky  predajcom. Prvé sa vždy  odpíšu  najstaršie body.

3.7.   Predajca  si  vyhradzuje právo  aktualizácie  jednotlivých druhov  produktov  v katalógu  a ich bodovej hodnoty.

IV.Dodacie podmienky

4.1. Predajca sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 45 pracovných dní od uhradenia zálohovej faktúry, resp. od potvrdenia dostupnosti daného tovaru elektronicky (emailom) bezodplatne.

4.2. Množstvo, špecifikácia, termín a spôsob dodania tovaru sa dohodnú v elektronických objednávkach prostredníctvom podpory predaja „vernostný program“.

4.3. Až potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká medzi predajcom a zákazníkom zmluvný vzťah. O každej dodávke tovaru musí byť riadne vyhotovený, očíslovaný dodací list (výdajka). Dodací  list musí obsahovať: meno a priezvisko prípadne obchodný názov zákazníka, prípadné IČO, DIČ, IČ DPH, poštovú adresu, číslo objednávky, presnú špecifikáciu a množstvo tovaru, ktorý má byť na základe objednávky dodaný, miesto a čas dodania tovaru, a spôsob dodania tovaru, ako aj prípadné meno a kontakt na pracovníka zodpovedného za danú objednávku, ktorý podpisom na dodacom liste potvrdzuje riadne prevzatie tovaru s uvedením dátumu prevzatia tovaru, prípadne iné ďalšie dodacie podmienky.

4.4. Dodávka tovaru je splnená dňom jeho odovzdania zákazníkovi.

4.5. Ak predajca nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a navrhnúť  mu náhradné  plnenie. Vernostné body  ktoré  sú za danú objednávku v rezervácii  budú  odblokované.

4.6. Za dodanie tovaru sa zákazníkovi  neúčtuje poštovné a  balné

 

V. Cena

5.1 Cena je stanovená vo  vernostných  bodoch. Zákazník  získava vernostné  body  za  odber  vybraných  tovarov  od  predajcu.

5.2.Vernostné body  sú pridelené  zákazníkovi  a evidované  na  samostatnom  vernostnom účte  zákazníka  metódou FIFO  s presným uvedením  času,  kedy nárok na  vernostné body  zákazníkovi vznikol.  Zákazník je  povinný  vyčerpať  vernostné  body  do  dvoch  rokov  odo  dňa  ich nadobudnutia . Po uplynutí tejto lehoty    nevyčerpané  body  prepadávajú  bez náhrady.  O prepadnutí  bodov  je  zákazník  informovaný  s mesačným predstihom  že  body  sú  v ohrození.   

 

VI. Záruky a zodpovednosť za vady

6.1 Záručná doba  je  vyplýva zo  zákona  o ochrane spotrebiteľa závisí od povahy  produktu a  začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim.

6.2 Zákazník je povinný  produkt  pri  prevzatí  dôkladne prehliadnuť a oznámiť predajcovi prípadné  zistené vady.

6.3 Farebné rozdiely medzi obrázkami zobrazenými na internetovej stránke a reálnymi obálkami sú spôsobené elektronickým zobrazením.

6.4 Predajca   zodpovedá za to, že dodaný tovar zodpovedá kvalitatívnym parametrom podľa platných podnikových noriem, STN a ON.

6.5 Zákazník sa zaväzuje pri prevzatí tovaru vykonať kontrolu dodaného tovaru. A o zistených zjavných vadách pri odbere sa zaväzuje bez zbytočného odkladu podať správu predajcovi  s doložením potrebných dokladov.

6.6 Vady zrejmé pri odbere tovaru je kupujúci povinný reklamovať u predávajcu  ihneď po prezretí tovaru, inak právo zo zodpovednosti zaniká. Ostatné vady musí kupujúci reklamovať najneskôr do konca záručnej doby.

6.7 Nároky z vád tovaru zahŕňajú právo zákazníka na výmenu tovaru za tovar bez závady. V prípade sporu v reklamačnom konaní sa zmluvné strany zaväzujú dodržať príslušné právne predpisy týkajúce sa práv zo zodpovednosti za vady tovaru.

6.8 Záruka sa nevzťahuje na vady tovaru, ktoré boli spôsobené zlou manipuláciou a skladovaním zákazníka  alebo použitím v rozpore s platnými technickými normami.

6.9 Reklamácie sú vybavované u príslušného  obchodného zástupcu  predajcu.  Zoznam  obchodných zástupcov  a regiónov  je  zverejnený  na  stránke www.fegafrost.sk.

6.10. V prípade, že  reklamačné konanie  vyžaduje  vrátenie  produktu, je zákazník povinný poslať ho doporučene a poistený, nakoľko predajca neručí za jeho prípadnú stratu na ceste späť. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, predajca  pripíše vernostné body zákazníkovi  späť na jeho konto, a to najneskôr do 5 pracovných dní po uznaní  reklamácie  dodávateľom tovaru  pre  predajcu.

 

VII. Storno objednávky

7.1  Objednávku nie je  možné  stornovať zo strany zákazníka.

7.2 Predajca si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v týchto prípadoch: - nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote, tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena zo strany dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predajca bude bezodkladne kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. Keďže  objednávkou  boli rezervované  body v patričnej hodnote predajca sa zaväzuje vrátiť ich  zákazníkovi bezodkladne na jeho  osobný  účet.

 

VIII. Spracovanie osobných údajov

8.1 Predajca zhromažďuje osobné údaje zákazníka výlučne na plnenie svojich záväzkov voči zákazníkovi, a to hlavne pri vystavení faktúry, kontaktovaní zákazníka v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky a doručení objednaného tovaru. Dodávateľ zodpovedá za to, že osobné údaje zákazníka nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru).

8.2 Dodávateľ zhromažďuje osobné údaje zákazníka v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, emailová adresa, názov firmy, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo, kontaktný email.

8.3 Zákazník odoslaním objednávky zároveň udeľuje súhlas na spracovanie svojich osobných údajov v rozsahu podľa bodu 9.2.

8.4 Predajca sa zaväzuje zabezpečiť, že informácie kupujúceho budú v bezpečí. Aby sa predišlo neoprávnenému prístupu, použitiu, zmene, zničeniu alebo poskytnutiu údajov, predajca prijal primerané fyzické, elektronické a správne postupy s cieľom chrániť a strážiť informácie, ktoré budú zozbierané prostredníctvom tejto internetovej stránky.

Bezpečnosť vašich informácií je chránená:

- používaním kódovania, pokiaľ je to možné;

- používaním ochrany heslom, pokiaľ je to možné;

- obmedzením prístupu k vašim informáciám (prístup k nim má napríklad iba personál a zamestnanci, ktorý ho potrebujú za vyššie uvedenými účelmi a ktorí boli náležitým spôsobom poučení) .

8.5 Predajca sa ako prevádzkovateľ internetového obchodu týmto zaväzuje a prehlasuje, že zverené osobné dáta nebude bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacu s propagáciou internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie kupujúceho, i bez udania dôvodov, kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže

zo svojej databázy.

8.6 Poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné, nepovinné a bez dôsledkov, s tým, že tieto údaje môžu byť spracovávané pre účely spoločnosti na dobu neurčitú v zmysle zákona č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov. Podľa § 20 ods. 3 citovaného zákona ste oprávnený (á) kedykoľvek písomne namietať proti ich ďalšiemu spracúvaniu (poskytovaniu), resp. využívaniu v poštovom styku.

 

IX. Vyššia moc

9.1 Pokiaľ nie je možné plniť zmluvné záväzky z dôvodu vyššej moci, bude ich plnenie pokračovať až keď tieto prekážky pominú. Toto platí aj potom, keď plnenie predajcu mešká. Predávajúci je povinný kupujúcemu oznámiť začiatok aj koniec vyššej moci. Pokiaľ by mala takáto prekážka trvať dlhšie ako tri mesiace, má každý účastník právo od zmluvy odstúpiť, prípadne právne opodstatnené odstúpenie od zmlúv ostanú nepovšimnuté.

9.2 Vyššia moc predstavuje cudzie činnosti, nepredvídateľné a neovplyvniteľné dôvody ako napríklad: štrajky, prírodné katastrofy, nedostatok surovín a energie, oheň, vojnu, vzburu alebo iné udalosti, ktoré nemôžeme ovplyvniť, nezávisle od toho, či vznikli v našom alebo cudzom podniku, alebo podniku, od ktorého závisí výroba alebo preprava tovaru

 

XI. Záverečné ustanovenia

11.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky podpory predaja „vernostný program“ majú prednosť pred prípadne odlišným prehlásením osôb, ktoré vystupujú pod menom spoločnosti, ibaže by toto odlišné prehlásenie bolo vykonané písomne a bolo podpísané osobou, ktorá je v zmysle príslušných právnych predpisov oprávnená konať v mene spoločnosti.

11.2 Predajca si vyhradzuje právo pozastaviť internetový obchod a ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie  uvedené pravidlá manipulácie s dátami.

11.3 Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.4.2014. Online podpora predaja „vernostný program“ je prevádzkovaný spoločnosťou FEGA FROST, s.r.o.  so sídlom Tehelňa 675/2, 060 01 Kežmarok, Zapísaná v obchodnom registri OS  Prešov  odd. Sro, Vložka číslo: 13109/P ,IČO: 36475939, DIČ: 2020021949, IČ DPH: SK 2020021949.

 

V Kežmarku, 30.3.2014

Distribučné depá
Depo Ploské 
Centrálny sklad SK165 
Ploské 158
044 44 Ploské

mobil: 0918 750 751
Depo Žilina
Areál MZ Pneu
Kamenná ulica
031 01 Žilina 

mobil: 0911 750 752
Depo Važec

Urbárska ul.
032 61, Važec

mobil: 0918 750 782