O programe
Vážený zákazníci,
S radosťou Vám oznamujeme, že sme pre Vás pripravili „vernostný program“ - ako odmenu za Vašu doterajšiu lojalitu a zákaznícku vernosť, a ako podporu predaja vybraných potravinárskych tovarov v období našej budúcej spolupráce . Tento program sme pripravili v súčinnosti s našimi dlhoročnými obchodnými partnermi .
Systém má vyjadriť to, ako si spoluprácu s Vami vážime a ceníme. Máme o jej rozvíjanie trvalý a hlboký záujem, a preto sa snažíme prinášať do našich vzájomných obchodov stále niečo nové a zaujímavé.
Veríme, že Vás náš vernostný program zaujme a osloví, že sa ho zúčastníte a zaregistrujete sa, a začnete ho naplno využívať. Snažili sme sa pripraviť pre Vás čo najširšiu ponuku prezentov a darčekov, čo so sebou samozrejme prináša aj jedno špecifikum, a to systém rozhodnutia sa Vás ako zákazníka metódou „práve teraz“.
Ako budete zbierať a evidovať svoje body , tak tomuto sa venuje časť „Ako zbierať body“. Tuto by som chcel upozorniť na veci, ktoré súvisia s ich čerpaním. Prikladáme výťah z všeobecných obchodných podmienok, aby som upozornil na veľmi dôležité ustanovenia:
„III. Vernostný systém.
3.1 Vernostný systém sa vzťahuje na všetkých zákazníkov spoločností FEGA FROST a FOOD LOGISTICS, ktorí nakupujú potravinársky tovar, a zaregistrujú sa do internetovej aplikácie „vernostný program“.
3.2 Princípom vernostného programu je zbieranie bodov. Zákazník získava body za každý nákup vybraných tovarov od vybraných výrobcov. Zoznam výrobcov ktorí sa zúčastňujú vernostného programu je uvedený na hlavnej stránke tohto vernostného programu ako „Partneri“, a tiež v priečinku „Ako zbierať body“. Po zrealizovaní nákupu vybraných tovarov sa na účet zákazníka pripíšu vernostné body, ktoré sa dajú použiť na obstaranie vecných cien, predmetov a služieb ktoré sú uvedené v katalógu tohto vernostného programu. Za každých 10 € za ktoré budú zakúpené vybrané tovary partnerov vernostného programu pribudne zákazníkovi na jeho konto 1 bod. Vernostné body začínajú zákazníkovi nabiehať za vybrané tovary až od dátumu registrácie zákazníka vo vernostnom programe.
3.3. Vernostné body sú evidované na osobných účtoch zákazníkov. Vernostné body sú počítané z hodnoty tovaru bez DPH. Body sú pripísané na osobné účty zákazníkov najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru (z dôvodu časového posunu zaúčtovania predajov).
3.4. Vernostné body sú platné a evidované na osobnom účte zákazníka po dobu dvoch rokov odo dňa nadobudnutia. Zákazník je povinný tieto body najneskoršie do dvoch rokov minúť, inak prepadnú a nebudú použité. Každý bod nesie so sebou informáciu o čase kedy vznikol. O tom, že má zákazník na svojom účte body ktoré by mohli prepadnúť bude zákazník informovaný mesiac pred tým, ako čas prepadnutia bodov nastane formou správy na svojom osobnom bodovom účte..
3.5. Vernostné body môže zákazník minúť na produkty z vernostného katalógu pod podmienkou, že ich má dostatok na vybraný produkt, a pod podmienkou, že nemá voči predajcovi záväzky po lehote splatnosti. V prípade, že polehotné záväzky vyrovnané nemá, alebo nemá dostatočný počet bodov, tlačidlo „do košíka“ nebude aktívne
3.7. V prípade že sú podmienky z predchádzajúceho splnené vykoná zákazník objednávku produktu za svoje nazbierané vernostné body aktiváciou tlačítka „do košíka“. Týmto jednoznačne a jasne prejaví svoju vôľu a slobodný výber produktu. Z osobného účtu sa zákazníkovi odpíše príslušný počet bodov ktoré sú uvedené pri produkte ako hodnota v bodoch. Odpísané body ostanú v rezervácii až do splnenia tejto objednávky predajcom. Prvé sa vždy odpíšu najstaršie body.
3.7. Predajca si vyhradzuje právo aktualizácie jednotlivých druhov produktov v katalógu a ich bodovej hodnoty. „
Takže prajeme veľa úspechov a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
Kolektív spoločnosti.